Dell Garantisi Nasıl?
“Dell garantisi nasıl?” sorusu Dell marka cihaz kullanan birçok kişi tarafından sürekli sorgulanmaktadır. Ankara Dell yetkili servisi olarak hizmet veren firmamız Göktürk Bilişim bünyesinde garanti kapsamında olsun ya da olmasın birçok arızanın çözümü profesyonel şartlarda sağlanmaktadır. Peki Dell garantisi nasıl? Arızalanan Dell marka cihazlar hangi durumlarda garanti kapsamına girer?
Dell Ürün Garantisi
Dell marka cihazlar, diğer birçok elektronik cihaz gibi garantili olarak satılmaktadır. Temelde ürün garanti süreci –ek bir kasko paketi alınmadıysa- 2 yıl olarak bilinir. Dell marka cihazlarınızda herhangi bir sorun ya da arıza meydana geldiğinde Dell Garantisi kapsamında cihazlar tamir edilmektedir. Ankara Dell yetkili servisi telefon numarası üzerinden doğrudan müşteri temsilcileri ile görüşme sağlayarak cihazlarınız için en iyi arıza onarım işlemlerini yaptırabilirsiniz.
Dell ürün garantisi kapsamında olan işlemler ve garanti kapsamında olmayan işlemler ürün satın alınırken verilen garanti belgesi üzerinde yer almaktadır. Dell ürünlerinizin garanti kapsamında olan ya da olmayan tüm arıza onarım işlemleri için doğrudan Dell teknik servisi Ankara iletişim hattımıza ulaşabilirsiniz.
Ankara Dell Yetkili Servisi: Dell Ürün Garantisi
Ankara Dell yetkili servisi bünyesinde verilen hizmetlerde Dell ürün garantisi kapsamına giren ve kapsam dışı olan tüm ürün arızalarına çözüm bulabilirsiniz. Günümüz dünyasında teknolojinin hayatlarımızın bu denli içinde olması beraberinde teknolojik ürünlerin de kullanımını arttırmıştır. Teknolojik ürünlerde meydana gelen arızaların çözümü Ankara Dell yetkili servisi tarafından hızlı ve güvenli bir şekilde halledilmektedir. Alanında deneyim kazanmış uzman kadro ve orijinal yedek parçalar ile cihazlarınızı daha uzun ömürlü hale getirebilirsiniz. Yetkili servis olarak cihazlarda ortaya çıkan arızaların çözümü sağlanmaktadır.
Dell garantisi, ürünlerin garanti kapsamında olduğu koşullarda ortaya çıkan arızalarının çözümünü sağlayan güvence sistemidir. Dell marka ürünlerde ortaya çıkan arızalarda arızanın garanti kapsamında olması halinde, garanti süreci hızlı bir şekilde işlemektedir. Ürünler gerektiğinde orijinal yedek parçalar ile tamir edilirken gerektiğinde de yazılımsal ve donanımsal eksikler tamamlanmaktadır. Ürünlerin arıza kapsamında ortaya çıkan sorunları hızlı ve profesyonel bir şekilde çözüme ulaştırmak için Dell yetkili servisine başvurun.